DetDuInteVisste <3

2013-06-09
17:25:39

I have died every day waiting for you
Ja så ligger det till nu. Håller på att ladda upp ett videoklipp på YT hoppas det blir bra. Var evigeheter man la upp något tyvär. Ja som sagt så skulle jag ju ha redigerat massa bilder å sånt shit men jag har inte orkat för har ju hållt på med videon ist. Jag undrar egentligen varje dag vad jag ska skriva på bloggen, om jag ska göra nån aktivitet men det är ju inga som kommenterar så jag vet ju inte vad jag ska göra. Får väl komma på något. Lägga upp oftare kanske haha. 
 
Som sagt är det as dåligt väder ute och tyvär är jag ju sjuk så blev inge gym idag. Saknar älsklingen nå grymt och mina små muppar, det är inte klokt hur mkt jag saknar Karin och Emma. Vet ej ännu om jag går till skolan eller inte imorrn men vi får se. Ja ska snart bli å fika lite med glassen å det som jag skrev förut. Har ingen lust å gå ut så blir nog film efter det. Jag har alla fall redigerat en bild som ni kan få se. 
 
 
Kan inte förstå att jag har det så jobbigt i hjärnan även fast det inte är så as mkt runt omkring. Tänker på as mkt saker men jag påvärkas av musiken menmen. Inge mer BUP på hela sommarlovet som sagt. Skönt men ändå inte. Jag kanske börjar få ordning på mitt liv. Jag vet inte aja, vi får se hur det blir frammåt men jag ska leva nu och inte sen. PUSS
 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: