DetDuInteVisste <3

2013-06-26
17:43:55

I wanna be forever young.
Rubriken stämmer in så bra! Så är det bara alla människor, skulle det inte va skönt att alltid va ung och aldrig bli gammal? Jaja nog snack om det, jag måste erkänna att jag har inte bloggat på en vecka faktiskt idag. Usch jag känner mig riktigt dålig och har skuldkänslor för det. Måste bli bättre på det men det måste va för att jag knappt vart hemma haha. Älsklingen sov hos mig i torsdags till fredag, vi kollade på film och käkade kebab rulle och mös till en riktigt läskig film, Evil Dead. Usch blodig och läskig men bra ändå. Sen var det som sagt Midsommar på fredagen och den firade i Storå hos Magnus med Magnus, Felix, Felicia, mig själv och Mamma. Lucky och Baloo också såklart men ja, vi grillade och spelade kubb, kollade film och spelade biljard. Vi hade det bra trevligt sov där och sen åkte mammsen hem men jag sov där ända till måndag. Jag och Felix träffade Ida och Jimmy på söndagen tror jag det var. Annars var det bara massa mys och film. Måste rekomendera filmen Death Tunnel. En SKIT bra film hehe men ganska läskig men ja. Sen sov älsklingen hos mig från måndag till igår och vi kollade på Mama och käka popcorn i måndags kväll och igår blev det Pizza med Magnus och Felicia på Zaras, mammsen var också med å käka. Sen åkte mitt lilla gullefjun hem och jag  packa lite och drog till efterläntade gymmet med älsklade och saknade Emmssi!! Sen sov jag där och vi käkade jordgubbar och chips igår kväll innan vi sov. Sen upp halv nio imorse för få skjuts hem sen vare bara in i duschen och fixa håret och sminket å sen åka tåget till Linde kl 11 för att käka med mammsen och sen vidare till Örebro. Väl där så är jag och mamma lite tidiga så vi tog oss en tupplur i parkeringshuset och sen var det bara att vandra till mötet vi skulle på. Så det blir testning av medicin en vecka innan skolan. Hoppas det funkar. Ja så nu är jag äntligen hemma igen. Sam åkte med Mormor på tåget så man fick en timmes pratstund med henne också, riktigt trevligt. Sen nu blir det att plugga på moppe kortet för den 8 Juli så är provet bokat. TAGGAD! SNART MOPPE KORT! Haha ja så nu måste jag plugga till den bra musiken jag har här. PUSS
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: