DetDuInteVisste <3

2013-06-13
15:13:24

Ja hur kunde jag va så naiv?
Jajjemän nu har man gjort serveringen och jävla vad kul det var. Vaknde imorse av att skäggmonstret ligger bredvid och snarkar, jag kliver upp och tar mig en dusch, sminkar mig å fixar håret. Fixar lite frukost till Felix å mig och drar mig till rummet för att väcka honom och det är fan inte lätt haha menmen. Alla fall så drog han till   tåget sen och jag till skolan. Möte på morgon om all information sen ut å plocka blommor och sen in till matsalen för att duka. Fixa, dona och gö så allt blev fint. Sen igen rast och choilla en stund men sen vart det fart igen å klä om och fixa håret igen och lägga på lite mer smink. Sen var vi alla klara och vi gick ner för att träna hur vi skulle stå och hur vi skulle gå in å sånt. Ställde in dricka och mat och sådana saker. Sen kom dom inte, vi serverade kött och grejjer, kladdkaka och kaffe till efterätt. Nej grymt kul hade jag, beröm fick men också med älskade Christina som är mattant ska sluta, kmr sakna henne som fan menmen sånt är livet. Nej nu ska jag fixa naglar och massa saker, imorrn äre skolavslutning så det är bara att sätta igång. PUSS
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: