DetDuInteVisste <3

2013-06-19
18:37:15

Jag är en krigare.
Jag är en krigare och jag ska klara detta. Vad som än händer, vad jag än måste göra eller säga så ska jag klara detta för jag är krigare som ska kriga för mitt eget liv.
 

Jajjemän, nu bloggar jag igen. Det var nån dags sen tror jag haha. Nej men jag sova hos älsklingen min i måndags till tisdag. Mysigt var det, kollade på film och mös, käkade paj och glass. Upp sen på tisdag för att åka en sväng till Linde och tillbaka. Sen käkade vi frukost när vi kom tillbaka och sov en stund till, vi hoppade studsmatta och lekte med Pricken och spelade Xbox. Sen grillade vi på kvällen med hans Kitty och Felicia men sen kom mamma och jag var tvungen att åka hem. Väl hemma igen så kolla jag en film sen sov jag för jag var så förbannat trött. Sen idag blir man väckt av två hundar, då har Royald kommit hit och mamma schasa upp mig ur sängen, käkade frukost och sen var det bara ut med hundarna till DLH (Djurens Lanthandel) köpte en glass och sen tränade doggisarna på Agility, dom vad jätte duktiga för att vara första gången. Sen hem igen eftersom jag hade vätsebrist haha, så varmt så jag höll ju på att storkna. Skulle mamma käka så skjutsade hon upp mig till Morfar med hundarna och sen åkte hon å jobba. Jag låg i solen med hundarna men sen drog jag in dom för det blir för varmt för dom. Det blev det för mig med sen haha för jag somnade nämligen i solen så man är nog lite bränd på rygg, axlar och bak lår och vadbenen haha. Solar jag så solar jag ordentligt hehe. Nej nu är jag hemma igen och denna gång med bara en hund haha som tur är. Blir att kolla film ikväll, imorrn kommer kanske Felix, får se vad vi hittar på. Saknar min små muppets Emssi och Karin! 
 
Nej nu ska jag kolla fb och lite så, JAG SAKNAR MIN DATOR! PUSS
 
 
Summer breakfast! 
 
 
Vad skulle hände om gjorde allt jag kände för? 
Att förloa dig är som att kapa av sig ena handen.
Lika bra att leva livet medans man har ett.
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: