DetDuInteVisste <3

2013-06-27
11:01:12

JAG ISOLERAR MIG JUST NU! VILL INTE!
Usch och fy och blä vilket jävla äckel väder det är ute. Är som sagt hundvakt åt både Lucky och Royald så när jag skulle ut så skulle det såklart spöregna. ÅÅH vad trött jag är på det här. När kommer SOMMAREN??? Jaja jag tänker isolera mig idag. Ända andledningen till att jag går ut är att hundarna måste ut. Annars ska jag bara vara inne, ligga i sängen, diska och käka lite. Kolla film och lyssna på musik är nått som står högt på listan just nu haha. Nu är funderingarna igång igen, orkar jag verkligen gå på Ludvika festen imorrn eller gör jag inte det.. funderar över denna dag men just  nu känns det som att jag inte orkar... vill inte riktigt va i närheten av Kopparberg överhuvudtaget. Vill långt härifrån för att få lite miljöombyte. Jaja nu ska vi inte va depp, elr ja det är svårt att inte va det när det är sånt dåligt väder ÅÅH! Ja nu ska jag dricka upp min Oboy och sen lägga mig i sängen en stund till. PUSS
 
 
VILL HA  SOMMAR!
 

Kommentar:
#1: Emma P

Nu följer du med i morgon!

Svar: Nja jag vet inte, tror inte det :/
Fiskmåsen!

2013-06-27 @ 11:07:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: