DetDuInteVisste <3

2013-06-11
11:29:46

Jävla äckel liv.
Ja så känner jag nu för igår på eftermiddagen när jag lyssna på musik ä hade hårfärg i håret å allt kändes fin fint. Då krachar datorn och troligtvis är nätaggat kaputt så mamma ska lämna in den idag. Inge film mys med älskling imorrn då, FAN! Sen natten till idag hade jag världens värk i örat så jag höll på att bli galen, visste inte vart jag skulle ta vägen så blev att somna sittandes i fotöljen å mamma i soffan ifall jag skulle få ont igen. Sen har man nyss vart till Vårdcentralen å kollat örat, då har man Öroninflammation, JIPPI, eller inte sp det blir att gå på pencilin en vecka. Jätte kul eller inte så det känns bra äckligt att leva just för tillfället. Inte blev det skola heller å just idag så var det gott gott i cafeterian å dom chillar runt, saknar mina muppets, emmsssi å karin.. men det värsta av allt är att Lucky åker till Norrtälje idag och kmr inte hem fören på torsdag, jag kommer sakna sönder mej efter han menmen, det får väl vara så. Ja juste mina fina naglar jag hade målat så fint igår vart ju helt förstörda när jag dampade på datorn så det blir att göra om dom idag också. Nej nu vart det ansträngande att tänka på allt skit så nu väntar jag på det positiva, älsklingen kmr hit idag hihi. Kanske blir att kolla film från mammas datorn ist. Jaja nu ska jag vänta på mamma som är å köper pencilin. PUSS








Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: