DetDuInteVisste <3

2013-06-26
20:51:48

Jippikajjejsen JIHO VAD GLAD JAG ÄR!!!
Yeeeah, två godkända tester på moppetesterna på internet. LAGOM STOLT! + LAGOM TAGGAD TILL PROVET NU. Haha säger ju att musik löser allt. Har haft på musik hela tiden och nu har jag bara ett test till och klara och jag har 11 ggr kvar och försöka på. Känner mig bra dutti om man får skryta lite, men det måste man få göra ibland säger dom haha. 
 
Just varit ute med Lucky också, lite jogging på det. Var som sagt på gymmet å pumpa igår så har lite ont i benen idag men inte alls mycket. Får se när det blir gymmet nästa gång.  Kanske får lusten och drar dit imorrn hehe. Jag måste verkligen ta tummen ur arslet och sätta igång på min träning. Mår inte bra av att inte träna. Tyvär blir det så här jobbigt när min roliga kvinno vecka kommer men det är väl sånt man får leva med. 
 
Fick veta idag också att det blir inte Urkult.. FUCK! Hittade inge boende, jag som ville träffa Johanna.. Jaja vi drar förmodligen till Göteborg ist, nån som vill ses då elr? ^^ Blir väl att åka runt i området runt omkring också, träffa vänner hoppas jag på att jag ska få göra för vill verkligen träffa lite nya vänner. Nej nu ska jag käka nått sen göra mig redo för sista testet för moppen grejjen sen sängdags, imorrn kl 8 kmr Royald och då är det två busar som vivrlar runt här. Min lillla buse är inte så busig, han sover brevid mina ben, SNARK SNARK! Haha jaja jag kanske bloggar lite mer sen. PUSS
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: