DetDuInteVisste <3

2013-06-01
14:14:00

Keep on flying
Lyssnar på lite musik nu med Felix och Karin. Snart drar jag och Karin till Emma å festar loss. Felix ska hem och ja så var det med det. Just målat naglarna. Kanske kommer bild på det sen, kommer förmodligen massor med bilder imorrn från festen och sen på moppen eftersom min älskade moppe kommer imorrn! Fatta glad jag är, jag är moppeägare!! Inge långt kvar innan jag får kortet och bara kan glida runt runt. Bli att skjutsa folk bara för att jag är bäst eller hur Felix? Måste föresten säga att Felix är grymmast och Karin är korkad men jag älskar henne ändå. GRATTIS TILL ÄLSKADE EMMA MARIA PETTERSSON SOM ÄR MIN SOL OM DAGARNA. HON FYLLER 15 BAST IDAG OCH FÅR KNULLA GRATIS OCH BLI FULL PÅ ENERGIDRYCK JAG ÄLSKAR DIG ! <3
 
Ja nu ska man väl käka nått litet sen drar man till Emssi, PUSS
 
 
 
Du kan bli min gentleman, för du gör mig så lycklig och du fixar mitt liv. Jag vill att du blir mitt allt. Du är söt och bara helt och hållet underbar. Jag är kär i dig <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: