DetDuInteVisste <3

2013-06-12
17:09:10

Mys pysigt.
Nu äre mys mys här med älsklingen min, fast han pratar i telefon nu så jag passade på att blogga en sväng då. Måste ju passa på liksom haha. Ja alla fall så skola idag, fick lite fika, hängt runt å chillat sen tio kamp, niorna mot lärarna, tyvär så vann lärarna men det var roligt att titta på och det bästa var väl att vi slutade en timme tidigare än vad vi egentligen skulle. Mamma åkte imorse Felix ska va ''barnvakt'' åt mig inatt och lite så. Sen imorrn slutar skolan, vilken lyckost.. jag ska till skolan för att servera niorna och slutar inte fören typ 3.. suck men kul ska det ändå bli. Just käkat vattenmelon, kiwi och lite choklad i soffan med hjärtat mitt, blir att kolla skräckis snart, har en hel lista med skräckfilmer så blir ett riktigt maraton  men inte för sent för det är ju tidigt uppgående imorrn. Nej ska nog kolla på en film nu så vi hörs. PUSS
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: