DetDuInteVisste <3

2013-06-16
21:52:59

Promenix i fin fint väder.
Jajjemän nu har mammsen tvingat ut mej att gå så vi har gått till mormor och tillbaka ca 2,5 km sammanlagt, kanske inte as mkt men fan vad trött jag var. Hon väckte mej från att sova as skönt å stressa på mig å käka en räk macka och sen ut. Haha elak mamma man har ibland men aja, fick fina bilder alla fall, en fin solnedgång idag också. Blir väl att fotografera lite på Onsdag när jag ska va med Amanda G. Ska nog vara här så kanske blir lite Just Dance 4, evigheter jag spelade de. Musik och film kanske beror ju på vädret. Är egentligen as trött men har ingen lust att sova så blir nog någon film i sängen lite senare. Ska nog blogga och grejja runt lite på fb och lite så tänkte jag. Kanske va lite barnslig å spela på spela.se haha. Tönt som jag är menmen, lyssnar alla fall på musik nu och kikar med Amanda G och fb med bästa Karin! ♥ Nej ska va lite social med mamma nu som snart ska lägga sej och sen kanske se om jag orkar göra något nyttigt litet snacks.. äta sista vattenmelonen kanske haha. Bloggar lite senare. PUSS
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: