DetDuInteVisste <3

2013-06-03
22:25:58

Rain over me
Tjenare fan. Vet att jag inte bloggat på ett bra tag men har vart bra upptagen senaste dagarna. Hängt runt med vänner och haft det allmänt trevligt. Firade Emmssi på sin 15 årsdag i lördags och hade det riktigt skojj, Smedis, Karin, Emma, Danielsson, Lilly och Anton och sen jag såklart var det som firade och hade stojj. Käkade världens goaste kött och cheescake. TACK EMSSI FÖR DET! Sen vart det att dra hem till Felix på söndag och chilla där en stund, käka hamburgare och inte så mkt mer. Måndag idag då och då har man vart med Felix å Plutt, rände runt lite och gick till lådan en sväng haha. Sen åkte Felix hem tyvär å plutt åkte med bussen sen. Mötte Nora sen, vi fottade lite och snackade massa skit haha. Gick sen ut och mötte Robert, Kevin, Nisse och Jeppe, va lite med dom och fotade haha. Nisse spammade på kameran, jaja ska la va social med Felix nu eftersom att han har fått hört när jag skrivit och sagt var jag skrivit i mobilen för han är i luren. Nu vet ni det. PUSS
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: