DetDuInteVisste <3

2013-06-14
18:53:46

Regn, åska, blixt ❤
Jajjemän, vackört väder eller nått sånt. Regn, åska och blixt var det men nu är det lite finare. Som sagt så har jag haft skolavslutningen idag. SOMMARLOV! Bra skönt men den börjar ju inte så bra då jag faktiskt är på as deppigt humör. Vet inte varför men det är mkt jag tänker på och jag vet inte vrf. Allt känns bara jobbigt, som fastklämd i all tankar, dom håller mig kvar och instängd. Vart nåra tårar på avslutningen tyvär, en älskad lärare som slutar och alla 9:or som slutar. Flaschbacks från förra avslutningen, då det var väldigt jobbigt tyvär. Nja kära pöjken ska sova här inatt igen, mys pysigt, men blir nog film med hela familjen då och imorrn fira mammsen för min älskade mor fyller 38 år. GRATTIS TILL BÄSTASTE MAMMA! JAG ÄLSKAR DIG ❤ 
Får se om det blir en film nu medans Felix är ute, Mamma kom hem för en stund sen så blev å snacka lite skit med henne, äta mat snart också, KYCKLING ❤ Nej ska plugga moppe nu. PUSS
 
 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: