DetDuInteVisste <3

2013-06-10
15:53:59

Schuulan
Jajjemän, nu har man vart i skolan och det var la lika tråkigt som vanligt. Lite info om servering för niorna så där på morgonkvisten, sen chilla runt So efter det å då kolla man bara film. Chilla på Malmtorget med glass på Idrotten och typ ha rast på No'n efter lunchen. Sen chilla runt å sluta 15 min tidigare. När man kmr ut så sitter älsklingen där med robban och nåra till, kul å se han. *hihi* Jaja han å Rasmus är vid lådan och sen när dom kmr tillbaka ska jag gå te zaras å köpa kebab tallrik å dela med dom tror jag. GÖTT! Blir väl inte så mkt mer förutom att färga håret, plocka ögonbryn, fixa naglar, raka benen, fot bad och lite sånt när mammsen kommer hem. Japp så får det va så länge så bloggar jag senare. PUSS
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: