DetDuInteVisste <3

2013-06-26
22:30:58

SKRIV KRAMP! VADFAN HAR HÄNT?
Jag har fått värsta skriv krampen, jag vet inte vad jag ska skriva när jag bloggar .. visst det kommer alltid upp nått men det jag är mest besviken över är att min story inte fortsätter (Det är som poker och jag måste satsa nån gång). Trött på att jag inte kommer på en fortsättning, det är helt tomt. Får la hoppas jag får ett tillfälle imorrn och försöka skriva lite. Kanske kan få lite lugn och ro imorrn om det blir en lång promenad med hundarna så dom sover sen. Får hoppas på det haha annars så blir det kaos. Får väl ligga och fundera under natten haha. Jag måste nog läsa igenom alla, kommer knappt ihåg vad dom handlar om. Det måste va bra, jag kommer inte ens ihåg vad jag själv skrivit, haha jag är bra lyckad, eller inte. HAHA!
 
Nej undrar vad jag ska göra nu, mammsen kom nyss hem så hon ska väl sova snart så då blire inge dunka musik så jag kanske ska ta mig en slagg jag med eller om det är nån som är social ikväll så får ni ju gärna höra av er.
@fb Ellinor Tönten Norrbacka
@Kik Toonten
@Instagram Toonten
Nummer får ni skriva på Kik om ni vill ha det. MOHAHAHAHAH! 
 
Okej kommer kanske nått senare. PUSS
 
 
Juste jag har nyss käkat Kvarg med päronsaft och sen nåra Jordgubbar. MUMS! 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: