DetDuInteVisste <3

2013-06-28
13:28:14

Snabbinlägg!
Ja ett jätte snabbt inlägg nurå. Som sagt så ska jag till älskling idag. Morfar hämtar mig och det betyder att Lucky sover där hela helgen. Mamma är nämligen i fina huvudstade och unnar sig medans jag bara ska unna mig i Storå men det går lika bra. Just diskat, duschat, packat och strykt nåra kläder. Ska snart gå ut med både soppåsen och Lucky haha. Känner mig bra dutti på att gjort detta på nån timme. Jaja nu ska jag alla fall skriva till morfar att han kan hämta mig. Juste, skulle vara dutti å raka benen i duschen innan man åker till älskling.. det blev såhär.. :/
 
 
Vart inte så jätte bra.. blödde som fan tývär haha och sved men jaja, så blir det när man ska försöka vara dutti. Nej nu måste jag dra. PUSS
 
 
Midsommar. Älskar dig <3
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: