DetDuInteVisste <3

2013-06-11
20:13:46

Tjenare pinglan, hur e leget?
Jajjemän nu gåre ju fint, det med örat blev ju öroninflamation och pencilin, tre ggr om dagen i en vecka ska jag ta det så nu gäller det att minnet hänger med fan. Alla fall så när mamma kom sen så käkade vi lite och sen drog hon och jobbade och tog med min dator för när hon slutat så drog hon till Örebro för att lämna in den. Förmodligen nätagget som är trasigt. Jaja nu är hon alla fall på väg hem min lilla mor och får se vad det blir å göra då, det vette fan. Jag ska alla fall kolla film på morsans dator snart. Det är den jag bloggar från nu. Karin har vart här en stund,  hon hade vart å klippt sej å hon vart jätte söt! Sen kom Felix en stund så det blev lite mys å käka spagetti och köttfärssås. NAM NAM! Jag har diskat och städat undan efter lilla älsklings Lucky. Nu har jag inte mycket ork kvar, jag har fan vattnat blommor också haha. Jag å älsklingen kolla på The A-team, den filmen är fan as bra haha. Jaja imorrn skola då och då ska man städa skåpet mitt, finns inte så mkt där eftersom jag städade det för inte så länge sen. Ja men nu ska jag kolla film, kanske bloggar genom mobilen senare. PUSS
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: