DetDuInteVisste <3

2013-06-01
07:57:31

Trött och taggad som fan!
Jajjemänsan, trött som ett as. Kom hem 3 inatt och sällskapen väcker mej 6, visst jag somnar nåra få ggr men det går fan inte att sova ordentligen. Jaja igår hade jag det skapligt kul, roligt sällskap och Jag å Karin kollade på cameler!! *happysmile* Chillade runt på byn i fin kvällssol! Kmr tebax hem en stund och sen var det bara att dra ut igen halv 2 på natten för då skulle vi leta bäver och känna på vattnet i Karins enorma bäck... Nu är man ist as taggad för att älskade emssi fyller ju 15 idag och det firar vi med att det är party hos henne idag. Stojj i skogen ska det bli tammefan! Jaja nu ska jag ligga å svettas ihjäl i sängen för helvete vad varmt det är, åh det var ett jävla klagande också. PUSS




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: