DetDuInteVisste <3

2013-06-27
18:59:18

You gonna miss me when I'm gone! HA!
Yeah, sitter och dunkar lite musik, har just duschat. ÅH satan vad skönt det var å duscha från att bara gått upp ur sängen slängt på mig nått och sen inte gjort nå mer. Fixa håret och på med lite smink, jag känner mej som hemma igen. Mammsen har också kommit hem, det bästa med det är att hon har nästan en hel låda med jordgubbar, ca 6-7 liter med färska och riktigt goa jordgubbar. Tror jag redan smällt i mig 1 liter haha. Jävla vad gott det är så nu har man fått lite energi men finns inget att göra. Ska väl snart käka lite mat med mammsen sen ut å träffa S, typ EVIGHETER sen jag träffade han. Imorrn blir det inge Ludvika fest för mig.. för stimmigt för mig förtillfället.. så det blir att plugga och ta det lugnt hos älskling ist. Bara chilla, ligga i solen om det blir nå sol, mysa lite smått om inget annat händer. 
 
Måste bara säga att jag just nu märkte att jag fortfarande har smått ont i örat sen jag hade öroninflammation.. menmen jag får hoppas det går över snart för jag har ju inge mer pencilin och jag hör fortfarande lite dåligt, men lider jag ju inte alla fall haha. Nej ska nog va social med mor min nu. PUSS
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: