DetDuInteVisste <3

2013-03-25
15:54:51

Att plugga är som att gå i skolan, fast hemma.
Åååh, jag hatar att plugga! Bööe vad det är tråkigt. Alla fall så har jag solat. Gått i skolan då, som tydligen fortsätter hemma eftersom jag måste plugga. Sen ska jag iväg och möta mormor vid tåget klockan 6 så kan vi gå upp till mormor och morfar och äta jäääätte goda våfflor. Sen kommer mamma och kanske Jocke också och äter våfflor och Maja såklart. Ska bli så gott och äta våfflor när resten av dagen mest har varit skit.
 
Mitt huvud har varit fullt med frågor som inte har fått några svar så jag blir snart galen. Försöker strunta i det mesta. Vart och tänka på annat när jag träffade Jocke en snabbis så det vart lite bättre då men det mesta känns ganska meningslöst. Tyvär så kan det bli sådana här bakslag men det gör oftast att man kan komma dubbelt så snabbt frammåt och under en längre tid. Så nu tar jag mig lite tid och rensar tankar. 
 
Jag tänkte skriva del 5 av ''Det är som poker och jag måste satsa nån gång.'' Vill verkligen fortsätta men har haft dålig fantasi på senaste tiden och jag vill ju inte att det ska bli en dynga liksom. Så jag ska nog skriva det nu så. PUSS
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: