DetDuInteVisste <3

2013-03-03
14:22:00

Eltejp på hög nivå!
Just lagat min dator sladd med eltejp. Min ''fina'' hund har tuggat igen och trott det är lakritssnöre men denna gång gick det att laga så datorn dör ej alla fall men dator kabeln är inte lätt att ha med sig någonstans... attans skit. Aja skit samma nu ska jag och Lucky slappa. Vi ska glo på en film och sen ut och ta kort i det fina vädret tänkte jag hehe. Kanske kommer några bilder till bloggen eller vad tycker ni? Ikväll blir det att köpa PRO till bloggen tror jag. Hoppas mammsen går med på det men det är ju jag som betalar så det borde väl gå haha! Ska försöka skriva en del 4 av '' Det är som poker och jag måste satsa nån gån''. Skriver sen. PUSS
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: