DetDuInteVisste <3

2013-03-12
15:34:41

Fan då, nu igen.
Nu känns livet så där lagom meningslöst igen. Haha kanske bagateller men liksom inte bloggat och det går skit på bloggen. Jag vet för fan aldrig vad jag ska skriva. Jag måste ju va lite häftig och skriva något nytt. Alla fall så har jag ju typ inte bloggat på 4 dagar men jag kan erkänna att jag inte har gjort så mycket. Jag kommer rättare sagt inte ihåg vad jag har gjort. Igår började min utredning och det gick väl ganska bra på förmötet. Sen i helgen har jag typ vart i verkstaden annars har jag häckat hemma. Jag praktiserade ju förra veckan och det var jätte roligt. Mycket annat känns värdelöst just nu. Fint väder ute men jag har ingen ork och verkligen ingen livslust just nu uscha! Imorgon kan jag lova att jag komma blogga som bara fan. För imorgon slutar jag kvar över elva i skolan. Lärarna ska på nå jävla möta haha. Nästa onsdag har vi studiedag också. Ja men nu ska jag ringa mamma och höra om jag får köpa pro till bloggen. PUSS
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: