DetDuInteVisste <3

2013-03-31
13:23:41

Hej hopp gummi snopp!
Ja hejsan. Jo just idag på påskdagen så sitter jag här vid min fina dator och lyssnar på strålande musik men har bara sååååå bög tråkigt. Hunden använder min fot som kudde och jag nammar lite godis, pöjken skruva mer Robban. Vi var just ute och åkte en lite sväng i det fina vädret men blev avlämnad sen när han ville åka lite själv haha. Blir la väl att käka lite go lunch hos mormor och morfar idag igen. Den älskade räkomeletten är så god att jag skulle kunna leva på sånt resten av mitt liv haha. Tröttnar aldrig på den! Nej men jag ska se o jag kan ta lite fina sol bilder nu som kommer upp sen. Jag lovar ju så mkt men ska nog bli några bilder idag alla fall. Nya Egospix finns så det kan ni ju få allihopa. REMEMBER THAT HATERS GONNA HATE.  PUSS
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: