DetDuInteVisste <3

2013-03-19
22:39:57

Jag hatar mitt liv.
Nej jag hatar inte HELA mitt liv haha. Så negativ är jag inte, men det jag menar är att bloggen är helt fucked up och jag orkar inte med skolan. + att jag är helt forever alone på en tisdag kväll när jag är ledig på onsdagen. Usch och fy och blä vad tråkigt jag har. Ska se om jag får in nå skit här på bloggen. Typ nå bilder eller nå fucking musik. Åh, shit jag är vekligen kaxig, då har jocke rätt haha. Jaja nu ska jag inte vara en sådan utan nu ska jag lana i min ensamhet. Chatta lite och sen typ kanske lägga in nån tröök bild. Vänta jag har ju nyss redigerat en så ni kan ju faktiskt få äran att får titta på den.
Njöt ni ? eller kände ni ära? haha det gjorde inte jag. Så nu lyssnar jag lite på rappa rappa rappa! Blööe, jag vet inte vad jag ska skriva längre så lika bra att sluta så det inte kommer ut nå blajj! Skriver lite innan jag lägger mig. PUSS

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: