DetDuInteVisste <3

2013-03-01
16:42:03

Keeeebab! <3
Ja allesammans, idag har jag gått i skolan vanligt ju typ liksom utom att jag var över hyper typ hela dagen. Nu ska jag snart in i duschen och sen ska jag hitta kläder och käka. Vänta på mamma och Jocke och sen ska vi tre + kusinerna iväg och bowla på Kristineplan! Yeah vad skojj, tänkte att jag skulle satsa stort och klä upp mig lite extra eftersom det inte är ofta kusienrna är här + att jag vill va lite fin kanske. För det är bra för själen säger dom. Just nu vet jag inte vad jag ska ha på mig, inte vad jag ska käka och jag vet inte när mamma eller jocke kommer hem. Jag är lite frustrerad för det är tomt här hemma. Lucky är i Stortorp så det är jätte tyst här men det är tur att jag har min fina och underbara musik!!! Ja men nu ska jag börja med allt så jag slänger upp en bild sen hur kläderna blev och vad för mat. PUSS
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: