DetDuInteVisste <3

2013-03-28
18:12:00

Påsklov!!
Yeah nu är det tamme tusan påsklov och fan så skönt det är. Blir att chilla i hela 10 dagar utan den där jobbiga skolan. Usch jag hatar skolan så mycket att jag bar vill kräkas på skolan. Nej just nu sitter jag hemma hos mormor och morfar och väntar på att kusinerna ska komma. Dom står i kö i enköping för någon olycka menmen.. har nyss käkat mos med lax, namnam. Jaja ska se, håller på att snacka runt lite för ska nämligen slå ihop ett litet gäng imorgon och chilla runt i lilla köppis. Haha ska bli lite sisådär konstigt men jag hoppas det blir skojj. Vi blir en 6-10 st tror jag hehe. Nej nu ska jag låta mamma ha datorn, btw så hade jag So prov sista timmen idag men det gick bra enligt mig alla fall nej nu ska jag låta mamma ha den så hon inte tjatar ihjäl sig. Ska försöka göra del 6 at berättelsen också. PUSS
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: