DetDuInteVisste <3

2013-03-28
22:33:16

RASTLÖS OCH UTTRÅKAD!
Shittans jag har verkligen ingentng att göra. Jag är så rastlös så det finns inte. Jag kan inte fatta att Jocke och mamma kan palla och titta på film nu, JAG HÅLLER PÅ ATT BLI GALEN! Det är myror i hela kroppen och först tänkte jag sova men det går nog inte och så kom mamma med iden att jag skulle sitta vid datorn och då när jag kom på att jag kunde blogga så kunde jag ju skriva av mig lite så här lagom fint på bloggen då jag typ nästan aldrig sätter punkt. Så nu kom den första punkten på typ 2 rader haha. Nej jag är nästan hyperaktiv men jag ser typ vingelkantig för att kroppen är trött men mitt ''vackra'' psyke är så hyperaktivt så jag blir galen så kroppen typ inte orkar med mig själv haha. Nej imorgon blir det att käka lite påsk mat, sen vara med någora vänner och chilla runt här i byn och bara så. Umgås med kusinerna lördag och söndag också och sen på måndag blir det resa av från byn. Nej nu ska jag ta och skuta skriva snart för jag tror att dom här två som också sitter i detta rum är ganska irreterade på mitt klickande från tangentbordet. Haha nej nu blir det lite bilder och sen kanske det kommer lite musik om ni har riktigt tur idag på skärtorsdagen. PUSS
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: