DetDuInteVisste <3

2013-03-25
07:53:31

Rubrik.
Orka ha en rubrik.
Alla fall så har jag typ inte bloggat på år och dar men jag har typ inte hunnit eller så har jag inte orkat. Har typ glott på Andra Avenyn och varit i Örebro och vart med min underbara pojkvän! Idag är det vanlig skola och det är det typ hela veckan förutom Onsdag då det blir Öret och sen Fredag då är vi lediga för då är det typ PÅSK! Haha, mina älskade kusiner kommer då och det ska bli riktigt roligt tycker lille jag. Nej vet ni va jag kan inte skriva så mycket mer för jag måste till skola nu liksom. Hehe, lilla äckel fula skolan liksom som är den tråkigaste och sämsta i hela sverige, BLÖÖÖE! Ja ska se om någon fin människa vill möta mig. PUSS
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: