DetDuInteVisste <3

2013-03-03
16:09:13

Svett, svett, svett!!!
Ja vet ni va, jag struntade i filmen och sen blev det en timme och en kvarts dans ist. Pust och stånk vad jobbigt det var. Körde intensivt hela tiden så bara en vatten paus haha! Efter det slutade jag avslappnande med en promenad med hunden. Skulle ha fotograferat också med orkade inte släpa med mig kameran. Får bli en annan dag när det är fint väder. 
 
Lucky är alla fall glad att det är sol ute för då försvinner ju snön och då kommer gräset fram. Där vi gick så fanns det en lite gräsplätt och gud vad glad han blev. Han skulle rulla och stojja och grejja. Haha han är för gullig så det finns inte. Nej nu ska jag ringa älsklingen och höra vart han är för ska raka han! Han kommer bli så söt så. 
Nu kom mamma hem också så jag bloggar senare. PUSS


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: