DetDuInteVisste <3

2013-03-03
09:05:43

Vasaloppet ♥
Jahapp, nu sitter man och glor på vasaloppet. Nyss käkat goa Vasabullar och druckit Göra Möra ( som oboy ) med Mammsen, Kusin och Älskling. Riktigt mysigt och sen är det ju underbart väder ute också. Ska se vad det blir för skojj idag att göra. Igår var jag, Sarah och Sebben med Morfar och fika på Guldkringlarn i Bångbro. Idag ska tyvär kusinerna åka hem. Wääh, imorgon är det skola, WÄÄÄÄH! Nej jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Ska klippa Jocke det vet jag. VÄNTA FAN! Jag har ju inte skola imorgon jag praktiserar ju imorgon och börjar klockan 9 haha. Få se om jag kanske gå ut och tar lite bilder idag när det är fint väder. Så vi får se, börjar ju bli vår nu! Nej ska kolla vasaloppet nu. PUSS
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: