DetDuInteVisste <3

2013-03-01
07:57:49

Vojne Vojne
Ja förlåt och allt bla bla, jag har inte hunnit bloggat för att kusinerna är ju här i byn och det gör att jag är uppe i Stortorp mesta delen av min tid. Umgås med kusinerna och mormor och morfar. Myser lite med Lucky å käkar. Igår gjorde Moster sin berömda och älskade äppelpaj, skita god är den! Sen lite kyckling och ris till mat. Sebbe var med mig till skolan igår och det gick faktiskt bra. Hela klassen var till ungdomsmottagningen haha, fick kondomer och stuffs. Snacka massa sex och skydd, vad dom gör på ungdomsmottagningen och sånt. Bästa kussen bjöd på pizza te mig och emma också haha. Typ inte gjort så mycket annat vanlig dag i onsdags förutom att jag var och kollade på Metic heter han tror jag, han var med i andra världskriget som fånge och grejjs, ganska tagande föreläsning så jag ska köpa hans bok och sånt. Nej men nu ska jag åka till skolan. Min moster är så azum snäll så när hon hämtar Lucky så skjutsar hon mig till skolan! Wiiih! Ja men bloggar när jag kommer hem sen. PUSS
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: