DetDuInteVisste <3

2013-03-13
10:38:24

Woop woop!
Jao, hemma och är sjuk idag. Kändes också meningslöst att gå till skola när vi ändå slutade kvart över elva. Kanske ska ut och gå runt Finnhyttan senare. Får se om vädret håller i sig. Solen skiner ju men det jävla äckliga snön kom igår igen. Usch jag hatar det, nu är allting vitt och fult igen! Jaja jag ska ta några nya bilder idag hade jag tänkt mig. Får se om jag orkar lägga ut något idag. Kanske ska fortsätta på Del 5 av ''Det är som poker och jag måste satsa nån gån'' eller något sånt. Får se hur lång den blir. Del 4 var lite fantasi lös men ville ändå skriva. Jaja det kommer väl något spännande på vägen. Nu ska jag typ göra mig iordning, göra en leksak åt Lucky så han har nått att göra också och sen datorn eller fotografera. PUSS
 
 
Ni får nöjja er med lite citat och sen en bild på mig och Anton! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: