DetDuInteVisste <3

2013-05-23
22:20:12

ÄCKEL LIV KAN DRA ÅT HELVETE.
Nej jag är inte så allvarlig med rubriken men det är fan så mkt spm går snett nu. Saker som går sönder, tar slut och som blir fel. Jobbig vecka nu fyfan. Mist den jag älskat mest, saknar en person nå enormt, laddsladden till datorn är trasig(därför mobil bloggar jag) och massa annat skit. Utbrott i skolan idag, WEHO halvt bedömad i höger hand för att man va så dutti å slog i skåpen men tur det inte vart på folk alla fall. Så är man fullbokad typ hela helgen, imorrn skola ä sen Örebro för att sen på g hem hämta upp Karin så ska hon sova hos mig. Lördag träffa saknad person på förmiddagen och sen ludvika marken på edtermiddagen och träffa friends. Löa festen på kvällen å antingen sova borta eller hemma. Det är inte bestämt å sen gymma söndag eller ut å gå om det är fint väder. Så ja jag har det fullspäckat men jag gillar när jag alltid har något att göra. Ska la mysa lite med mammsen nu och sen sova. Är as trött så är nog lika bra då jag faktiskt vet att jag kmr få as dåligt med sömn i helgen haha. Har föresten färgat å klippt mig idag *HAPPY*. Bloggar sen.PUSS







första bilden är nya håret.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: