DetDuInteVisste <3

2013-05-01
14:55:33

Alla schtekare har ni en fin baksmälla eller?
Ja medans alla går runt och är bakis idag så är jag på allerten och bloggar, oj vad allert jag är. Nej men valborg igår då, umgicks lite med vänner vid brasan igår, kul att se vissa schtekare fulla igår menmen så får det väl va haha. Själv drack man inte en droppe för man kan ha kul utan alkohol. Fick se albins fina Farmor racer haha! Söt är den ju minsann... snackade lite med Linus å John. Sen kom Felix och senare emmsii å. Efter en fin kvällning gick jag hem och sov. Pallade inte va vaken och idag blev det att sova te halv 12. Åt frulla vid hav 1 och sen lunch för en halvtimme sen haha. Har tagit lite nya bilder så ni får några ny redigerade snart och om ni har tur nån oredigerad också bara för att jag ska visa att jag vågar lägga ut bilder som inte är redigerade! Haha nej nu ska jag lyssna musik och snart ta en tupplur till fast mamma i soffan och jag i fotöljen bredvid. Ja bloggar väl lite senare. PUSS
 
 
(oredigerad)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: