DetDuInteVisste <3

2013-05-20
22:21:01

CP RYCK!
Ååååh, jag får verkligen cp ryck på världen just nu. Jag har spasm på allt och jag orkar inte med något. Trött på mig och själv och massa människor som jag verkligen inte vill veta av just nu. USCH!
 
Jaha, nu ligger man i sängen igen och ska la slagga snart hade jag tänkt. Är verkligen as trött och så är man irreterad och sårad så lika bra att sova då. Sent inlägg jag vet men jag ska försöka bli bättre på att blogga. Alla fall lägga nån bild eller nån hälsning bara haha. Lite uppdatering så ni vet vad jag håller på med. Plutt var alla fall här idag, vi glodde film och herja lite men annars inte mkt. Skola som vanligt men lika tråkigt också. Nej men måste nog säga godnatt nu, vill inte veta av fb eller nått just nu för är så trött och sårad och sviken och irreterad så det finns inte. Ont i hjärtat och huvudet har man också så det är bra med det. GODNATT PÅ ER NU OCH SOV GOTT. PUSS
 
 
Jag saknar dig så jävla mycket så det inte finns. Du är den finaste jag sett. Kan inte sluta tänka på dej. Du gör allt lite enklare men det är bara du som inte vet om det. Det värsta är att du vill inte veta det heller. <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: