DetDuInteVisste <3

2013-05-26
19:02:42

Dökött och äppelmos.
 
Jag har seriöst as tråkigt. Jag orkar inte gå ut för det är ingen som vill ses och jag kan inte dansa för då dunkar det till grannarna. Jag ser ut dom ett urskitigt äppelmos och jag känner mej bara BLÄ! Typ ingen social heller och funderar på att äta upp kycklingsalladen som står i kylen men har inte bestämt mig ännu haha. VAD TKR NI? :)
 
Funderar på att börja dansa Jumpstyle igen. Det var ju sådär bara lagom kul haha och bra för kondisen också. Jumpstyle, bra kost och gymmet då jävlar ska det bli en fin kropp tillslut hoppas jag haha. Ta ner på allt jävla socker och inte äta så förbaskat mkt jämt haha. Skäms över mig själv över hur jag ser och vad jag stoppar i mig med det ska bli ändringar på det nu!!
 
Dunkar Jumstyle musik nu och funderar på att gå ut på ballen (balkongen) en stund. S svarar inte när man skriver så han sover väl haha. Btw så ska jag kanske träffa Alexnader på torsdag, ska bli kul eftersom han inte kunde komma igår på Löafesten. Nej nu ska jag hitt på nå å göra å ni få la också göra det. Föresten så är jag jätte glad för att som läser detta ÄLSKAR ER ALLA! PUSS
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: