DetDuInteVisste <3

2013-05-18
19:06:17

Dra åt helvete with the life.
Jahaja nu har man inte bloggat på evigheter igen så får bli ett snabbt inlägg nu eftersom jag och Emssi inte har ett skit för oss förutom att inte orka med oss själv. Jag bloggade ju senast i tisdags och dagen därpå så var det ju skit dag med idrott och bild men jag är stolt för jag var med på orgenteringen. Sen var jag med plutt och hägg hemma hos plutt. Dom åkte cross och jag provade att rida igen. Kollade film och käkade hamburgare. Sen Torsdag och äntligen kom Emssi tebax till skolan från att hade varit sjuk i flera dagar så då la sej elefanten ner och jag sprang. Sen följde plutt och albin med mej hem efterskolan och vi gjorde inte mkt men sen drog jag ut på en PW (powerwalk) med wassen och mötte Emmssi som kom på FLAKIS! Vi snackade lite och sen drog jag hem. Då kom albin och plutt igen så dom var här en stund sen drog dom och jag la mig. Fredag igår och då följde karin och emmssi hem för att sova hos mig. Haha när vi väl kom te mig efter skolan kom vi på att vi var tvungna handla så vi tiggde skjuts av renate upp dit så fick vi gå hem. Sen gjorde vi hamburge och götta oss. Hade jätte trevligt och sen blev det att dra te anton och ludvig. Va där typ hela kvällen te typ 00.00. Kollade skräckis och käkade grillat. Stöjja runt lite och så. Sen gick vi tre fina tjejer hem och la oss alla 3 i min fina ''stora'' 120 säng och glodde film och sov. Jävla va trångt det var haha karin hon armbågade mig i nacken och emma pratade i sömnen haha. Skrattade nästa ihjäl mig inatt. Sen vakna vi och duscha, käkade frukost och sen drog karin hem. Så jag och emma glodde film efter film och sen fika med glass, kaffe och dricka. Sen fick vi en impuls och drog te ludvika och käka på donken och träffade plutt. Sen hem igen och nu är vi här, efter en vilonap och lite stojj och gråt och känslor men nu mår vi bra med lite one direction i högtalarna och taggar att dra ut på häng nånstans men vet inte vart ännu hehe. Bloggar väl kanske mer ikväll.  Bilder från veckan. PUSS
 
 

Kommentar:
#1: Anonym

<3

Svar: <3
Fiskmåsen!

2013-05-18 @ 19:21:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: