DetDuInteVisste <3

2013-05-02
22:03:00

En trasig själv som svävar ensam i vår värld.
 Kunde inte komma på någon bra rubrik för jag har en sådan huvudvärk. Visst gått ner till huvudvärk från migrän menmen. Kapslarna var helt ok och var ok att svälja så dom hjälpte faktiskt. TACK! Mammsen kommer hem snart och jag har vart ute med hunden. Bara säga godnatt till mamma när hon kommer sen och då gå och lägga sej. Har just tjockat mig lite med choklad så här på kvällskvisten bara för att jag kunde hehe. Måste snart också sätta datorn på laddning, fuck. Livet känns tungt, jobbigt med allt just nu känns det som. Hoppas det går uppåt snart men det gör det väl inte förän i juni för nu är det en riktigt jobbig månad. Mycket att göra och mycket inplanerat. Nej nu kom mamma så ska stänga av för kvällen. GODNATT PÅ ER, PUSS 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: