DetDuInteVisste <3

2013-05-19
14:37:31

En WEHO helg!
*Yeeeeh yeeeh let me kiss you.*
 
Jaja jag vet jag lyssnar på One Direction just nu men bla bla orkar inte lyssna på något annat så fick bli det eftersom emma lyssna på det från min dator igår. Alla fall så sitter jag här nu igen och ska blogga lite om gårdagen typ haha. Lördag som sagt och som ni läste förut åkte Karin hem och det blev en lördags impuls till Ludvika och lite så. Efter blogg inlägget igår käkade jag å emmssi körv med mamma och sen drog vi hem till Anton. När vi väl kom dit så skulle dom te Ica så blev att gå te Ica direkt. Köpte Zero åt mig och emssi och drog tillbaka sen. Väntade på att en film skulle laddas ner och undertiden så tittade vi faktiskt på HELA Eurovision haha. Gud vad kul vi hade när vi satt och kommentera alla bidrag. Jesus, Einstein, Hon (fast det var en han), Nakna killar, Peddon och   en gay haha. Ja vi hade inte LITE kul haha. Sen käkade jag och emmssi mat vid 00.00 tiden haha sen vänta vi ännu mer på den förbaskade filmen men det blev ju aldrig klar haha. Becca kom också och Martin var där annars vad det samma pers som i fredags. Somnade nåra ggr haha menmen, kollade på tv kanaler som är roliga efter 00.00 också haha och det var så roligt haha, Martin kunde inte äta. Sen checka film och helt plötsligt vart klockan lite mycket så när jag och emmssi skulle hem var det ljust ute.. hmm vi undrade var klockan va men när vi kom hem var klocka typ.. halv fem hahaha, på morgonen! Vi var inte ett dugg trött så vi snacka lite men somnade sen alla fall. Jaja sen vakna halv 12 och emmssis mamma ringde och sa att hon kom å hämta henne om en halvtimme och ja nu sitter jag här nyduchad och har as tråkigt! Plutt kanske kommer och håller mig lite sällskap så jag inte blir deprimerad över att S inte dela med sej av paj :( aja men nu ska jag lyssna klart på 1D och kolla fb och kanske redigera lite bilder. PUSS
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: