DetDuInteVisste <3

2013-05-28
21:39:31

Full i brallan och ben.
Haha ja idag har det vart fullrulle, sällskap hela dagen alla fall av Skalman och doggisar. Ha diskat och duschat. Lagat mat åt mig och Skalman, lite pastasallad ala ellie haha. Sen vart det att packa lite grejjer för jag och Skalman drog och badade med hundarna. Haha jävla var Royald och Lucky INTE tyckte om att bada. Nejdå dom gillade det nog. Svalt och skönt och dom simmande faktiskt båda två så duktiga är mina små prinsar. Aja, har just spelat LoL i två timmar och det gick väl sådär haha, men jag vann nån gång alla fall menmen, blir att göra sig iordning. Just käka en kaka med mamma också men nu är den slut. *sadface* menmen ska chilla vidare nu. Ni får ha det så gott så bloggar jag imorrn. PUSS
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: