DetDuInteVisste <3

2013-05-08
22:36:28

Have been in off mode.
Förlåt att jag har varit lite off men inte orkat bloggat och jag har knappt vart hemma. Vart mkt i skogen (vasselhytta) eller på byn eller i linde. Ska börja med moppe kursen imorrn då sen tills på lördag. Måste tyvär upp vid 5 imorrn eftersom jag ska åka kvart över 7 hemmifrån. Lika så på fredag sen men sen på lördag när det väl är vårmönstringen då ska det börja 14-16, under den tiden då det är som mest raggarbilar haha. Menmen alla fall så ska det bli skönt sen när man äntligen har kortet alla fall. Blir att sova i vasselhyttan från lördag te söndag med massa friends. Ska bli riktigt kul hoppas vi på, vi ska förmodligen grilla hihi. Just nu chillar man lite i sängen och kollar igenom gamla bilder och texter på dayveiws höhö. Ska snart slagga så blir väl att stänga av snart. Får se om jag bloggar nå imorrn. PUSS 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: