DetDuInteVisste <3

2013-05-26
16:30:00

HJÄLP MIG!! VAD VILL NI VINNA??
Nu måste ni alla läsare hjälpa mig. Jag ska nämligen annordna en tävling är på bloggen. Som är seriös också men jag vet inte vad vinsten ska bli. Så eran uppgift ska nu bli att hitta på vad ni alla vill vinna förnått. Jag svarar på era kommenterar vad jag tycker om det ni vill ha. Kommer ju klart vara saker som jag kanske inte kan fixa men ni får kommentera så får jag se vad ni vill ha. DELA OCH ALLT NI VET SÅ FLER FÅR REDA PÅ TÄVLINGEN!
 

Kommentarer:
#1: Häj

Justin bieber parfym och cigg! <3

Svar: Lite dyrt med en parfym och cigg får jag inte köpa och om jag skulle fått så skulle jag inte köpt alla fall.
Fiskmåsen!

2013-05-29 @ 09:19:46
#2: Tjabba

Ett ligg?

Svar: Nejdu, sånt delar jag inte ut.
Fiskmåsen!

2013-05-29 @ 18:15:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: