DetDuInteVisste <3

2013-05-04
11:04:51

ingen lust med någonting alls.
Nu tar man å mobilbloggar lite som man typ inte gjort på asa länge. Ska ba säga att jag hade as kul igår när jag var i Linde med Svenné(emma) och Lassé(karin). Stojja runt å leta vägguttag så vi kunde ladda mobilerna och sen så käka vi, drack massa cola, gav tummen upp te dom med epa/moppe eller bara en fin bil haha! flum flum. Idag ist så har jag ingen lust med nått överhuvudtaget. Vaktar hunden hela dagen för mamma är å jobbar(lördag!!). Emma å Karin kanske ska komma så man får lite skojjsigare. Hade velat sett på film med J idag men vet inte om det blir nå av men kanske. Alla fall så rann lusten ur mig helt när jag vakna imorse. Kanske var för att jag kom hem vid halv 1 inatt då bussen från Linde gick 23.20 och det tar tyvär en timme med buss från Linde. Alla fall så har ju nu haft en skön dusch ocv ska snart ut med hunden och med en förbannad mensvärk. Har föresten fixat mittbena på mitt äckliga hår. Vet inte ritkigt vad jag tkr om det men det får bli som det blir. Ja men nu ska jag gå ut med hunden så jag bloggar väl senare. PUSS







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: