DetDuInteVisste <3

2013-05-14
23:21:32

Jag vet, jag vet. Dåligt samvete.
Usch dåligt samvete och massa skuldkänslor för att jag inte uppdaterat bloggen på en vecka nu. Ärligt talat har jag vart väldigt upptagen. Antingen har jag inte haft tiden till att sitta vid datorn eller inte orken heller eftersom det har varit fullspäckat och jag har inte haft någon kraft kvar efter det. Kommer knappt ihåg vad jag gjorde förra veckan haha. Helgen vet jag att jag tillbringa i Ludvika och Vasselhyttan. Just ja, jag och emmssi va hos plutten (bästis) på onsdagen då vi var lediga torsdag till söndag sen. Haha jag och emmssi städa hela huset voj voj.
 
Sen började moppekursen på torsdag, det var bara att kliva upp 5 både torsdag och fredag efter som 7 var det tvunget att bära iväg till Linde, var tvungen å duscha å göra mig iordning och ni ska inte veta vad trött jag var. Jag, emmssi och Lilly åkte med emmssi's mamma på torsdagen. Hela dagen var det teori för både Klass 1 och 2 men i slutet av dagen fick Klass 1 (jag och emmssi) göra körning. Skit kul var det, broms och krypköra fick vi prova på och dödavinkeln. Det var att se om dom vågade åka ut med oss i trafiken och godkända blev vi på broms å det. Sen  Fredag åkte vi tåg och då var det bara teori i två timmar och efter det drog jag och emma till ludvika (skriver om de senare). Lilly gjorde sitt Klass 2 prov på Fredagen också och hon lyckades så grattis till henne. Sen på lördagen så var det körning i stan för mig och emmssi. Herregud var massa bilar eftersom det var vårmönstringen (crusing) men blev lite att köra utanför också. Lite grusväg och landsväg där inte så många bilar kom. Vet ni va? JAG OCH EMMSSI BLEV GODKÄNDA!!!!!!!! Nu äre bara teoriprovet sen har vi kortet Yeah! Just hittat en moppe som jag troligen ska ha också haha.
 
Fredag: Då jag och Emmssi åkte te ludvika. Träffade Andreas, Rasmus, Rasmus, Lina, Alicia, Fredrik, Kim, Amanda, Ruben, Jonil, Strid och Prinya. Ja och Jessica också, ett helt rövar gäng haha. Åh så jävla kul vi hade, kom inte hemma förän 22 och sen sov Emmssi hos mig. Sen upp för moppe kortet på lördag. Alla fall så käkade vi donken, fika på Engel och chillade bara allmänt runt. Va på Hemköp och Hemmakväll också haha. 
 
Lördag: Klarade som sagt körningen och efter det så drog jag hem till bästis och det var han och Albin och väntade på mig. Mamma kom med saker sen eftersom jag skulle sova där. Vi kollade tre filmer, Spit on the grave och Fast 5 och nån mer haha minns inte riktigt. Hade kul, var uppe te 4 typ och sen somnar man gött och blir väckt av morsan HALV 1 ( nu är det söndag) och hon säger att min buss går kvat över 2 så då fick jag lite bråttom att backa ihop sakerna och gå till hållplatsen. Väl när jag kom hem sen så var jag tvungen att plugga massa äckel So men gick sen ut och gick men sprang förbi Malmvägen ist och fastnade där hehe. 
 
Måndag sen med massa usch skola, gick hem sen för att pugga och sen kom bästis (jonathan) förbi och han hjälpte mig att plugga + att han själv behövde det haha.  Gick sen ut och gick men mötte sen albin så vi tre gick te ica och sen åkte bästis hem så albin tog sällis med mej en stund hem men sen drog han och jag gick hem, gick ut med hunden och nu är det tisdag, hade prov i so och det gick faktiskt bra. Har vart hemma hos bästis och käka pizza och glott film med han och Karin! Så kom jag hem för typ två timmar sen och då har jag hunnit mejlat på en moppe och beställt klänningar. Nu vet ni vad jag har gjort typ i denna vecka jag inte varit online på bloggen men jag ska försöka bättra mig för jag får sådana skuldkänslor annars och det vill jag inte ha så då måste jag ju fortsätta blogga annars kommer känslorna. Ni får en bild också bara för att jag är så snäll. PUSS
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: