DetDuInteVisste <3

2013-05-14
23:31:46

John Blund bygger betong hus.
Tror fan John Blund har byggt betong hus på mina ögon för snart slocknar dom fan. Är as trött usch och fy och blää för det liksom. Imorgon är det onsdag igen då och det beyder idrott och bild FUCK! Bilden är bara tråkig för att läraren suge och idrotten samma men också det att det är förberedelse för orgentering och jag hatar orgentering. Det värsta jag vet inom sport och idrott tror jag haha, så tråkigt är jag förstår ni. Jag vet att jag nyss skrev ett inlägg och ni undrar säkert vrf jag inte skrev detta i det inlägget det är bara för att jag tkr inte att det passa in där så det fick bli ett eget litet inlägg men det gör väl inge haha. Ska alla fall sova nu eftersom jag knappt ser vad jag skriver så har jag skrivit nå stav fel eller något så är det för att jag är så himla trött att jag kan svimma för tillfället. '' A non smoking generation'' Va i skolan idag och pratade om tobak beroende och tobak fabrikerna för oss. Visade även hur farligt och vad som händer med kroppen. Jag tycker det är bra att sådan information kommer ut till oss människor/ungdomar. Nej måste sova nu, somnar fan snart aja, jag bloggar kanske imorrn om jag orkar. GODNATT OCH SOV GÖTT ERA SOCKER SÖTA SÖTNOSAR. PUSS!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: