DetDuInteVisste <3

2013-05-26
15:40:23

KUL UTAN ALKOHOL
FAN ASSÅ! Hade så himla jävla as najjsigt kul igår. Fyfan vilket stojj och hopp. Så många vänner och mycket dans å musik. Va väl mesta dels med Karin (bästis), Lizette, Albin och Plutt men dansade as mkt med Felicia, Ida, Linnea, Frida, Hilda, Wilma, Beatrice, Tanja, Alica och många många fler. Jävla kul det var, träffade S också och det var väl riktigt kul haha (kramisar). Många äldre man kände också som man hälsade på, många toa besök och det bästa av allt och det mesta också det var skratten och skriken. Gyllene Tider och massa dunk. Usch fy tusan vad kul jag hade. Var inte hemma i Vasselhyttan fören vid 1 halv 2 nått men det var fett värt för så roligt jag hade igår har jag fan inte haft på as länge. Kommer aldrig glömma den kvällen och hela kvällen var alkoholfri! Jajjemän, sov till runt halv tolv idag och sen var det bara att göra sig iordning å käka frukost för att åka bussen hem vid 14.15 och nu är man hemma och man träffade Emmssi och Anton innan man kom hem också. Så jävla synd att Emmssi inte vad med igår :( menmen får väl bli på Ludvikafesten då för då jävlar är det dunka och festa (utan alkohol) med dom bästa. Jävlar Ludvikafesten ni ska få stå ut med oss, dom högljuddaste, dom snyggaste, dom coolaste och dom bästaste! Haha gud vad jag skryter men jag lyssnar på så azum musik just nu och mår så fantastiskt bra och underbart. Hade så kul igår så jag vill bara fortsätta idag. Haha men nejnej blir gymmet ikväll för att peppa peppa, när sommarn är slut så ska jag klå Plutt i armbrytning och då får jag en godispåse och en 2 liters cola!! Nej nu ska jag käka mat och sen herja nån stans eller dunka musik. Bloggar senare jag lovar. PUSS
 
 
Före Löafesten. Från vänster: Plutten, Jag och Albin :D

Kommentarer:
#1: Anonym

Haha vad ful tjockisen är :`)

Svar: Du är ett skämt. Mobba dig själv för isf. Fattar inte vad mobbning har för mening egentligen. Så jävla omoget. Du måste ha bra dåligt självförtroende när du mobbar andra. Fyfan.
Fiskmåsen!

2013-05-26 @ 15:50:50
#2: Anonym

Jävla mupp din idiot

Svar: vem?
Fiskmåsen!

2013-05-26 @ 17:34:17
#3: Anonym

Tjäääääääna. Jonte

Svar: hej :)
Fiskmåsen!

2013-05-26 @ 17:46:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: