DetDuInteVisste <3

2013-05-22
17:54:31

Lil Wayne ♥
Jahaja, idag onsdag har väl vart en jävla skit dag. Flingorna var slut till frukost, balsamet var slut när jag skulle duscha imorse, tappat mobilen ett antal ggr i backen och sen iväg till vårdcentralen där jag skulle kolla lite grejjs då har dom fått ett akut fall så min tid blir försenad. Sen ska jag ta blod prov och sen vänta igen. Sen in hos läkaren och då visar det sej att jag har inte ont i hjärtat som jag trott utan jag har panikångest när jag får ont runt hjärtat ''jippi''. Aja sen får jag typ inte springa för att jag har typ överanträngt höger benet. Jätte kul när man skulle ha orgentering sen på slutet av dagen i skolan. Föll ner i ett träsk och va lagom blöt. Sen hem igen å då finns det inge godis som kan pigga upp utan jag får dricka äcklig juicie och sen ba sätta sig i fotöljen och ruttna med lite Lil Wayne i högtalarna. Aja det får la duga för nu är ju plutt å fjång här så det är la faktiskt ganska OK! Mammasen kommer hem snart så då blir det väl att käka nå för magen kurrar efter käk och huvudet är fan as socker sugen. Menmen ska väl va social med små pojkarna haha, mamma frågade om jag var barn vakt å jag ba ''aaa'' haha. Får se om jag redigerar nån bild sen. PUSS
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: