DetDuInteVisste <3

2013-05-19
22:36:21

Luktar VM vinst!
Jahaja, har vart och gymmat i en timme med emma och terese. Kom sen hem te byn igen då jag träffa plutt och albin men drog snabbt hem igen för att köra ett riktigt magpass när jag ändå var varm. Så nu har man kört mage och lite rygg också bara för att jag är så svag i ryggen. Alla fall så känner jag att magen är tränad en timme. Kollar lite hockey med morsan och det står ju faktiskt 4-1 till Sverige så det blir en fin VM vinst. Nej nu ska jag äta lite och sen ta mig en dusch. Skola imorrn ju och från att ha kommit hem 5 imorse och sova te halv tolv för att den vart uppe resten av dagen så är jag ganska trött nu. Det får nog bli natti inlägget för idag. SÅ SOV GOTT ALLA SÖTNOSAR. PUSS
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: