DetDuInteVisste <3

2013-05-25
00:52:55

Natt städning och dunka dunka.
Dunkar lite musik medans jag faktiskt natt städar. Har typ dammtorkat och plockat undan och slängt lite på mitt rum sen har jag väl plockat undan lite i vardagsrummet och dammtorkat på badrummet. Känner mig riktigt stolt och hoppas mammsen blir stolt när hon kommer hem. 
 
Längtar som fan tills imorrn. Ska träffa S på förmiddagen och sen tåg till ludvika för att träffa några vänner där + att det är ludvika marken höhö. På kvällen sen är det löafesten å då ska jag gå med plutt och karin. Ska träffa Alexander och han kompis också tror jag, får se om han kommer. Sen får vi la se vilka mer som dyker upp på löafesten. S ska dit också men han lär man la inte se en sådan stor glimt av haha. Nej nu ska ni få en nyredigerad bild och sen ska jag se om någon är social eller om det är dags att börja knyta sig till sängs eller städa ännu mer haha. Ni får ha det så gott och jag kanske bloggar senare, vi får se. PUSS
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: