DetDuInteVisste <3

2013-05-02
21:03:40

Somliga får och somliga tar.
MIGRÄN! KAN INTE SOMNA! FUCK THIS! Jag måste verkligen sova men jag kan inte somna. Får spasm snart men då gör huvudet så förbannat ont. Vadfan ska jag gö?? Mamma inte hemma, hon är på nån modevisning. Lucky måste ut och jag kan knappt ut men jag måste nog tyvär röra på mig. Är osminkad och ser ut som ett arsel. Gud vette fan om jag pallar skolan imorrn, skulle egentligen åka till Linde med Karin å Emma imorrn men vette fan om det blir av om jag har migrän. Får se hur det är imorrn. Jag har alla fall tagit en Voltaren Kapsel, verkar hjälpa lite men har förjävligt ont så går ut med Lucky snart eftersom det dämpats lite. Ja nej ska försöka sova. PUSS
 

Kommentar:
#1: mm

Fan vad söt du är :* <3

Svar: aw tack, inte för att jag vet vem du är ;)
Fiskmåsen!

2013-05-02 @ 23:25:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: