DetDuInteVisste <3

2013-05-25
17:47:46

Trött som ett as men kör ändå.
Jaha nu har man tröttat ut sig i Ludvika några timmar. Först träffade jag Daniel med några kompis och sen kom Nellie och Martin också och Daniel drog. Lina och Micke kom också och jag och Martin tog ut pengar och drog ner på marken sen. Vi mötte Andreas och vi kollade på kepsar och linnen och jag köpte ett Jack Daniels linne som det kommer bild på sen. Sen kom Alicia och Fredrik, vi alla drog till Subway och käkade och sen kom en riktigt svänggäng. Kim, Ruben, Jonil och massa andra jag inte ens vet namnet på haha. Emma kom en snabbis men drog sen och senare kom Markus och hans bror men dom drog också. Lina L kom senare också och snackade en stund och någon Tobias kom också som tydligen kände Martin. Tyvär vart jag tvungen att åka hem med tåget så Lina L, Lina, Micke, Andreas, Marin och Nellie följde med mej till tågstation och sen åkte jag. *sadface* Menmen nu är jag med Albin och Jonathan och vi ska till Löafesten senare och träffa Alexander, Alxenaders kompis, Frida och Fridas kompis, Karin kanske också ska med hoppas vi på!! Nej nu ska jag vara social med mina små bebbisar. Nyss käkat en glass och dunkar musik nu. Ska förmodligen sova i Vasselhyttan inatt. Ja ni får la ha det så gott och om ni ska till Löa festen så smsa till mitt nummer ni som har det. Annars får ni skriva på
fb @Ellinor Tönten Norrbacka 
Kik: toonten
 
PUSS
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: